«انا لله و انا الیه راجعون»

بار دیگر سفاکان عالم با حمایت استکبار خونخوار جهانی جنایت دیگری را رقم زدند، و زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکارتر کردند.

به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان، با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشی گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی تواند باشد.

مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است، و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

ان شاءالله دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضائی با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت خواهند سپرد، و یقیناً ملت عزیز ایران ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت، با غلبه بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-10-05_08-08-22.jpgاینجانبان شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را بمحضر حضرت ولیعصر«عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان، و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله، و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

«سید احمد رضا شاهرخی، فرهاد زیویار»

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید