به گزارش روابط عمومی  و امور بین‌الملل استانداری لرستان، دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با چهار دستور جلسه، عصر یک‌شنبه هفتم خرداد به ریاست فرهاد زیویار استاندار لرستان، با حضور احمدرضا دالوند، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری لرستان، سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شد.
زیویار با اشاره به اینکه لایحه برنامه هفتم، هفته پیش تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، عنوان کرد: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی، پیشنهادات لازم در محورهای مشخص و مورد بحث که برای استان مهم بوده برای درج در لایحه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است.

استاندار لرستان گفت: مسأله محوربودن، هم‌افزایی قوای سه‌گانه، تأکید بر زنجیره ارزش، پیشرفت توام با عدالت و تک‌رقمی شدن نرخ تورم از جمله اولویت‌های برنامه هفتم هستند.

زیویار در این جلسه با اشاره به اینکه در آستانه ۱۴ خرداد، سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای تأمین امکانات لازم جهت پشتیبانی از ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام همکاری‌های لازم را داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در دو یا سه روز آینده دستگاه‌های اجرایی استان حدود مسئولیت‌های خود را برای مراسم ارتحال مشخص کنند و تصمیمات لازم در این زمینه را اتخاذ نمایند افزود: پیگیری‌کننده  امور مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استانداری و معاونت هماهنگ‌کننده سپاه استان است و مدیران دستگاه‌ها ارتباط لازم را در این زمینه برقرار کنند.

این جلسه با ۴ دستور جلسه و مصوباتی در کارگروه زیربنایی شورای توسعه و برنامه‌ریزی با ۶ دستور داشت، ۳ دستور، در کارگروه رد شده بودند و ۳ دستور هم در مورد تغییر کاربری در رابطه با صنایع استان، جابجایی روستا کمندان مصوب شد.
دستور سوم جلسه نیز سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل حامل‌های انرژی بود که از سوی مدیریت شهری و روستایی حوزه مدیریت عمرانی مطرح شد که پس از توضیحات ذکر شده مورد تصویب قرار گرفت و دستور چهارم نیز درباره تعیین تکلیف زمینی که ۱۱ سال از سوی سازمان جهاد کشاورزی در اختیار دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر است، در این جلسه، مصوب شد  در اسرع وقت از طرف یک کمیته ضمن در نظر گرفتن منافع استان، تعیین تکلیف شود. b_300_0_16777215_00_images_1402_photo_2023-05-29_20-38-08.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید