b_300_0_16777215_00_images_1401_12__.jpg

مراسم تجلیل از خادمین شهدا عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و جمعی از مدیران کل ستادی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در این جلسه دکتر منعمی ضمن تاکید بر اهمیت خدمتگذاری به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: خدمت گذاری به خانواده ایثارگران کاری بسیار ارزشمند است و نمی‌توان ارزش آن را محاسبه کرد و فهم این ماجرا یک سری مقدمات ذهنی را می طلبد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به لازم و ضروری بودن برگزاری اینگونه جلسات گفت:عموم مردم و مسئولین باید ببینند و بدانند که این رویکرد، رویکرد کلان دولت است و باید به خوبی به آن پرداخته شود.

دکتر منعمی با اشاره به تقدیر از مدیران کل در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در روز گذشته که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان انجام پذیرفت، اظهار داشت: امروز در ادامه همان برنامه از دیگر عزیزانی که در این صف قرار دارند تجلیل خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، ابراز امیدواری کرد که در این مسیر ثابت قدم بوده و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: هرچه انقلاب اسلامی دارد به برکت همین جریان است و در هر کجا و هر موقعیتی چالشی وجود داشته، همین موضوع آن را نجات داده و به نقطه اوج و اقتدار قبلی رسانده است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از قبل وجود داشته، نقطه اوج آن واقعه کربلاست و ادامه خواهد داشت و آنچه تمام می شود افرادی هستند که خود را از موضوعات ایثار و شهادت جدا می کنند.

در ادامه دکتر منعمی بر پیگیری و انجام تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاههای دولتی و ضرورت تجمیع اطلاعات و تسریع در ایجاد بانک اطلاعاتی تاکید کرد و خواستار علت عدم انجام این موضوع در برخی از دستگاهها شد.

یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید