2643826.jpgطی مراسمی، رضا آریایی به عنوان فرماندار بروجرد معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان، مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد با حضور معاونت امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری لرستان، امام‌جمعه بروجرد و مدیران ارشد استانی و شهرستانی در سالن همایش فرمانداری بروجرد برگزار شد.

در این مراسم، «رضا آریایی» به‌عنوان فرماندار بروجرد معرفی شد و از زحمات «علی کورانی فر» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

پیش از این رضا آریایی سرپرستی معاونت عمرانی استانداری لرستان را بر عهده داشته است.

علی کورانی فر فرماندار سابق بروجرد در این مراسم اظهار داشت: پذیرش مسئولیت، فرصت خدمتگزاری است.

وی بابیان اینکه از این فرصت باید برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد، افزود: بروجرد باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعدد در شکل‌گیری تمدن ایرانی نقش بزرگی داشته است.

فرماندار سابق بروجرد میانه‌روی، عدالت، در نظر گرفتن منافع عمومی مردم، گرفتن حق مظلومین و احترام به بزرگان شهرستان بروجرد را از شاخصه‌های عملکرد خود عنوان کرد و گفت: طی دو سال خدمت در بروجرد اقدامات زیرساختی، درمانی و فرهنگی خوبی انجام‌شده است.

کورانی فر تأکید کرد: بعد از صنعت نفت و خودروسازی، صنعت گردشگری پردرآمدترین صنعت در کشور است که بروجرد با ۴۷۰ اثر تاریخی توانسته از ظرفیت قابل‌توجهی درزمینهٔ گردشگری به خود اختصاص دهد.

وی گرفتن مجوز و تخصیص ۱۵ میلیون مترمکعب آب از سد «گل رود» به سد شهید بروجردی برای تأمین آب شرب و صنعتی بروجرد، افزایش ظرفیت ۳۰۰ نفری به نساجی بروجرد، تعیین تکلیف اراضی تاکسیرانی بروجرد و واگذاری سند آن به شهرداری برای انجام مراحل بعدی و... را از اقدامات انجام‌شده در شهرستان عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید