Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image http://lorestan-news.ir/images/film/۱f۳۰۵۸۷۳-۷d۷b-۴۷c۰-bc۹۹-e۰f۲cdc۴۳۰bf%۲۰copy.jpg
There was a problem loading image http://lorestan-news.ir/images/film/۱f۳۰۵۸۷۳-۷d۷b-۴۷c۰-bc۹۹-e۰f۲cdc۴۳۰bf%۲۰copy.jpg

1f305873-7d7b-47c0-bc99-e0f2cdc430bf copy.jpg

 

استاندار لرستان نبود آب شرب پایدار را از مشکلات استان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی در آیین افتتاح تصفیه‌خانه شهرستان ازنا که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، با بیان اینکه هیچ‌کدام از شهرهای استان دارای آب شرب پایدار نیستند، اظهار کرد: شهرهای استان آب را از منابع زیرزمینی استفاده می‌کنند که این یکی از مشکلات اساسی است.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی شده تا بتوانیم آب شرب پایدار شهرستان‌های استان را تامین کنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این راستا با تاکید وزیر محترم نیرو تلاش شده که با استفاده از اعتبارات ملی و توازن منطقه‌ای بتوانیم امسال سد کمندان را آبگیری کنیم و از این طریق آب پایدار ازنا تامین شود.

دکتر خادمی با تاکید بر اینکه خطوط GRP انتقال دهنده آب تا تصفیه‌خانه به‌دلیل کافی نبودن ظرفیت برای انتقال آب با لوله‌های فولادی تعویض شود، از وزیر نیرو خواست تا حق‌آبه لرستان از سد کمال‌صالح برای روستاهای آن منطقه تخصیص داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بزودی مشکل پروژه فولاد ازنا برطرف می‌شود، عنوان کرد: به زودی شاهد بهره‌برداری از پروژه جاده ازنا- شازند در منطقه لرستان خواهیم بود.

وی در ادامه نبود آب شرب پایدار را یکی از مشکلات لرستان عنوان کرد و گفت: برای برطرف کردن این مشکل تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید