IMG_20230123_204534_146.jpg

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با استاندار لرستان مطرح کرد:

لرستان پیشرو در اجرای سیاست‌های راهبردی فرهنگی دولت سیزدهم

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار استاندار لرستان در راستای پی‌گیری تحقق مصوبات فرهنگی هنری سفر ریاست جمهوری به استان، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد که در طول ۱۰ سال گذشته فقط ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در ۱۰ ماه اخیر با پیگیری های صورت گرفته حدود ۳۰ درصد به پیشرفت آن افزوده شده است.

 

دکتر زیویار افزود: علی‌رغم همه‌ی سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ی غرب، برنامه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ای خوبی در لرستان در سطح ملی و استانی برگزار شده است .

 

در ادامه‌ی این دیدار دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از زحمات استاندار لرستان در رابطه با پیگیری پروژه‌های حوزه فرهنگ و ارشاد استان، بیان کرد: لرستان در اجرای سیاست‌های راهبردی فرهنگی هنری و عمرانی دولت سیزدهم از استان‌های پیشرو است که این امر با توجه به زیر ساخت‌های ارزشمند فرهنگی و هنری، هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی و رسانه ای لرستان محقق شده است .

 

گفتنی است درادامه‌ی این دیدار که منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز حضور داشت ، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایان بهمن سال جاری را برای سفر به لرستان مقرر کرد .

 

🕒 دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان