IMG_20220614_121317.jpg

 

 

استاندار لرستان در جلسه‌ای که با حضور سردار آبرومند فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، بر ضرورت رفع مشکل تامین آب روستاهای استان تأکید کرد .

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار در جلسه با فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس بسیج سازندگی استان همراه بود، بررسی و رفع مشکل آبرسانی به روستاهای استان را در دستور کار پیگیری قرار داد .

 

 

استاندار لرستان در خصوص این جلسه گفت: دولت سیزدهم اقدامات و برنامه های اساسی در زمینه رفع محرومیت روستاهای کشور با کمک مجموعه سپاه در نظر گرفته است و در همین راستا پروژه های زیادی در مناطق محروم استان آغاز شده است .

 

 

 دکتر زیویار ادامه داد: استفاده کامل از فرصت های پیش آمده و آمادگی برای ایجاد جهش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به لزوم شتاب دادن به فرآیند محرومیت زدایی روستاهای فاقد آب شرب استان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های مختلف در مناطق روستایی، تسریع در انجام پروژه های آبرسانی روستاهای استان مورد انتظار است .

 

استاندار لرستان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) افزود: آبرسانی به روستاهای استان و تکمیل پروژه‌های این حوزه مستلزم انجام کار جهادی و برنامه ریزی دقیق با لحاظ تسریع در اجرای عملیات است .

 

دکتر زیویار یادآور شد: در پایان این جلسه سردار آبرومند دستورات لازم جهت پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از مجموعه سازندگی سپاه لرستان برای تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی به روستاها را صادر کرد .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان