IMG-20220614-WA0010.jpg

 

پیگیری پروژه های منابع طبیعی در دستور کار استاندار لرستان 

 

دکتر زیویار با دکتر منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد .

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان این دیدار شامگاه دیشب به منظور پیگیری وضعیت پروژه های منابع طبیعی استان، با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور، مشاور عالی رئیس سازمان منابع طبیعی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد .

 

استاندار لرستان در خصوص این جلسه گفت: بخش مهمی از منابع طبیعی غرب کشور در استان لرستان واقع شده و پیگیری پروژه‌های این حوزه به منظور حفاظت از منابع طبیعی استان در دستور کار جلسه با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور قرار گرفت .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت منابع طبیعی استان و همچنین پروژه های نیمه تمام و در دست احداث استان ارائه و بر ضرورت تکمیل این پروژه ها تأکید شد .

 

وی ادامه داد: اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در استان، اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص پیگیری و پیشگیری از خشکیدگی جنگل های بلوط، هماهنگی جهت نشست استانداران حوزه رویشی زاگرس در سازمان منابع طبیعی کشور، تکمیل فاز دوم ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری از محل اعتبارات استانی، احداث پارک آبخیز با مشارکت شهرداری در منطقه قلعه گل خرم آباد، اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه آبخیز محله کرگانه به منظور پیشگیری از وقوع سیلاب در شهر خرم‌آباد و احداث پاسگاه حفاظتی در عرصه های ملی از مهمترین پیشنهادات و محورهای گفتگو با دکتر منصور بود .

 

نماینده عالی دولت در استان لرستان گفت: پس از بررسی پیشنهادات و درخواست های استان، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در خصوص تأمین اعتبارات جهت اجرای پروژه های مد نظر قول مساعد داد .

 

دکتر زیویار در پایان ضمن ابراز رضایت از تصمیمات اتخاذ شده در جلسه با دکتر منصور، یادآور شد: با توجه به توافقات صورت گرفته در این جلسه، موضوع تأمین اعتبار تکمیل فاز دوم ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز از محل اعتبارات استانی در دستور کار قرار گرفت .

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان