استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-04-30_22-12-20.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید