استاندار لرستان با صدور پیامی، درگذشت امیر سرتیپ‌ دوم «غضنفر آذرفر»، فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه و فاتح عملیات «کربلای ۷» را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان استاندار لرستان درگذشت امیر سرتیپ‌ دوم «غضنفر آذرفر» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۖ ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ
خبر عروج مردان بزرگ و پیشکسوتانی که عمر گرانمایه شان را در دفاع از ایران سربلند و آرمان‌های اسلام عزیز صرف کرده‌اند باعث حسرت و اندوه خاطر می‌شود.

امیر آذرفر بزرگمردی بود که با از جان‌گذشتگی و رشادت‌ها در حیات پربرکت‌ خود، به‌خصوص دوران دفاع مقدس، خدمات ماندگاری را ارائه کرد که توشه آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب درگذشت فرمانده سال‌های دفاع مقدس و پیشکسوت خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دوم «غضنفر آذرفر» را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

کارنامه پرافتخار این فرمانده انقلابی و شجاع در طول حیات پربارش به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی
همانند پیروزی لشکر ۶۴ ارومیه در عملیات کربلای ۷ که حضرت امام خمینی، رحمه الله علیه، در تماس بی‌سیمی به این فرمانده رشید، تبریک گفت؛ پر از حماسه‌های ماندگاریست که هر صفحه آن برای نسل جوان ما درس‌آموز و باعث غرور و افتخار است.

اینجانب درگذشت آن افسر ارتش انقلابی که شجاعت مردمان لر را تجلی بخشید،را به خانواده‌ی محترم، صبور و داغدار و آحاد همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از حضرت باری‌تعالی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و سلامتی آرزو می‌کنم.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-12_00-10-17.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید