استاندار لرستان گفت: قانون گذار عدالت در تبلیغات انتخاباتی را به صورت صریح مد نظر قرار داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار هفدهم دی ماه در جلسه شورای اداری لرستان عنوان کرد: در  راستای عدالت در تبلیغات باید امکانات دستگاه های دولتی به ویژه صداوسیما به صورت یکسان در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرند.

وی تأکید کرد: هیچ کاندیدایی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دستگاه ها باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات به کار گرفته شود.

استاندار لرستان به رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت به عنوان چهار مولفه راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش مسوولان باید بر این باشد که این چهار مولفه در برگزاری انتخابات محقق شوند.

وی با بیان اینکه خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضاییه است افزود: سایر دستگاه ها نیز باید در این خط حرکت نمایند.

استاندارعنوان کرد: تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات می باشد که نشان دهنده ی نقش تمامی ارکان در برگزاری انتخابات است.

زیویار به رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ماحصل مبارزات هزار و چندصد ساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی، حکومت جمهوری اسلامی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: در حکومت مردم سالاری دینی مجلس در راس همه امور است که لازمه این امر فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم می باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: نظرسنجی ها حکایت از این دارد که رشد مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است.

زیویار تأکید کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان می دهد هرگاه ملت ایران با تهدید مواجه می شوند مصمم تر و مستحکم تر در امور کشور مشارکت می کنند.

وی با تاکید بر ای نکه همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسوول هستیم ابراز کرد: هیات بررسی تبلیغات برای اولین بار در این دوره ایجاد شده است که نشان دهنده ی اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم تر انتخابات است.

شورای اداری استان با حضور استاندار لرستان، معاونین استاندار، رئیس کل دادگستری لرستان، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان با رویکرد انتخابات در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

در این جلسه معاونین سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت و منابع استاندار، رئیس کل دادگستری و رئیس سازمان بازرسی استان عناوینی را در مورد انتخابات و وظایف ستاد و کمیته های انتخاباتی تشریح کردند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-09_00-22-10.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید