b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-04-19_01-48-16.jpg بسمه تعالی
 
فعالان و دست اندرکاران پرتلاش عرصه روابط عمومی و ارتباطات نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و گردش اطلاعات داشته و رسالت خطیری در جهت شفاف سازی اخبار برای اذهان عمومی بر عهده دارند.
 
روابط عمومی و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در عصر پیچیده ارتباطات و فناوری های نوین اطلاع رسانی نیازمند تعامل سازنده با شبکه های ارتباطی و راهبری هوشمندانه دستگاههای اجرایی برای امید آفرینی و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به عموم مردم می باشند.

بدون تردید فرهنگ سازی برای رشد و پویایی جامعه و هماهنگی عمومی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای رشد تولید، ارتقای وضعیت اقتصادی و مهار تورم در شرایطی که دشمنان این مرزو بوم در پی نفاق و تفرقه افکنی برای جلوگیری از تحقق این اهداف اند، وظیفه ای بسیار مهم است و فعالان عرصه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات از ارکان بسیار ویژه و اثر بخش برای نیل به این اهداف و فرهنگ سازی عمومی به شمار می روند.

اینجانب فرا رسیدن روز ۲۷  اردیبهشت ماه که بنام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض نموده و توفیق و عزت و سربلندی روزافزون همکاران پرتوان این حوزه را از خداوند سبحان خواستارم.


فرهاد زیویار
استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید