پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج)

استاندار لرستان با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر فرهاد زیویار با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


« وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ »؛

ما مي‌خواهيم بر مستضعفان زمين منت نهيم و آنان را پيشوايان و وارثان روي زمين قرار دهيم.


انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین بود در برابر همه ی مستکبران عالم ، ملت آزاده و عزیز ایران ، با تبعیت از رهبری عزیز از سلاله ی پاک رسول الله ، پرچم آزادگی و معنویت را بر افراشته و زمینه ی بروز اراده ی الهی در زمین شدند و حکومتی تشکیل دادند که  چشم امید مستضعفان جهان به آن دوخته شده است.

اینکه،  مستضعفان وارثان زمین خواهند بود وعده الهی است و این مهم با پیشوایی ، حضرت بقیه الله (عج) به وقوع می پیوندد، ملت بزرگ ایران اسلامی ، بواسطه لطف الهی زمینه ساز انقلاب عظیم مهدوی خواهند بود و در هنگام فرج حضرت ، این ایران اسلامیست که با تمام امکانات و استعداد خود ، در رکاب حضرت ، برای بسط عدالت و ایجاد حکومت وعده داده شده ، خالصانه خواهد ایستاد.

نیمه شعبان ، سند و مفر  بالندگی و زندگی معنوی و امید برای ملت ها ی در یوغ است و جمهوری اسلامی با عبور از تنگناها و مزاحمتهایی که ایادی طاغوت جهانی برایش پیش می آورند ، زمینه ی ظهور را به اراده‌ی الهی فراهم می آورد.

اینجانب، نیمه شعبان این سالروز ولادت ،«ولی الله اعظم »حضرت مهدی موعود را به ، هم استانی های خود این بی ریاترین شیعیان و ملت ایران و خاصه به سربازان گمنام حضرتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-02-26_07-59-42.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید