b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230201_131954_502.jpgb_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230201_132023_068.jpg

 

دکتر زیویار در آئین نواختن زنگ انقلاب بر لزوم حفظ دستاورد های انقلاب توسط جوانان تاکید کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، به مناسبت ۱۲ بهمن ماه آئین نواختن زنگ انقلاب با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، معاونین استاندار و جمعی از مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی برگزار شد . 

 

استاندار لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی است که اراده و نیت مردم با رهبری امام راحل (ره) بر رژیم وابسته به غرب و تا دندان مسلح ستم شاهی پیروز شد . 

 

 

دکتر زیویار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به مردم دنیا یاد داد که می توان با دستان خالی و اعتقاد بر ظلم و جور چیره شد همانگونه که مردم ایران خواستند و این خواسته بزرگ به سرانجام رسید . 

 

 

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ انقلاب می توان دریافت که زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در دوازدهم بهمن ماه نواخته شد و در کمتر از ده روز طومار رژیم قدرتمند اما مطیع تصمیمات آمریکا و انگلیس در هم پیچیده شد . 

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماحصل دو قرن مبارزه علیه استبداد بود، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از خاص ترین و به واقع مردمی‌ترین انقلاب های دنیاست که از زمان پیروزی آن تاکنون ده ها کتاب در وصف این واقعه تاریخی به رشته تحریر درآمده و از زمان پیروزی انقلاب،  معادلات منطقه ای و جهانی را تغییر داد . 

 

 

دکتر زیویار افزود: جنگ جهانی ترکیبی به راه انداخته شده علیه کشور توسط قدرتهای جهان حکایت از تاثیرگذار بودن ایران در جهان دارد و نه تنها این جنگ برای غرب نتیجه ای نداشته بلکه این نظام را به الگویی برای ملت های آزاده دنیا تبدیل کرده است . 

 

 

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران واژه نتوانستن را با اعتقاد و ارائه از ادبیات خود کنار گذاشتند و ادامه دهنده این راه با رهبری حکیمی فرزانه و  جانشین بر حق امام راحل(ره) با قدرت و اقتدار طی می شود . 

 

 

نماینده عالی دولت در استان لرستان تاکید کرد: جوانان به عنوان ظرفیت ها و استعداد های وطن مسئولیت سنگینی در حفظ دستاوردهای انقلاب بر عهده دارند و باید با تلاش و موفقیت در عرصه های مختلف، به کشور کمک کنند . 

 

 

دکتر زیویار تصریح کرد: عداوت غرب با ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه دارد و سعی برای از بین بردن استعدادهای علمی، نظامی، فرهنگی و امثال آن گواهی است از هدف قرار دادن اقتدار کشور و در این راه از همه امکانات خود استفاده می کند . 

 

 

وی افزود: ایران کشور فقیری نیست و استعدادهای بسیاری دارد و لازم است در نگهداشت این ظرفیت ها تلاش شود و در نظر داشت که غفلت در مقابل دشمن به منزله از دست دادن همه داشته هاست . 

 

 

استاندار لرستان درپایان گفت: هر کس در هر جایگاهی باید تلاش کند که ظرفیت های کشور در جایی که استحقاق دارد، به صورت صحیح و درست استفاده شود و در نتیجه آن پیشرفت، توسعه و آبادانی برای مردم حاصل شود .

 

🕒 چهار شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید