b_300_0_16777215_00_images_1401_9_IMG_20230120_000627_516.jpg

ششمین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی استان لرستان به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار در این جلسه در مصاحبه با روابط عمومی اظهار داشت:
این جلسه بیشتر به منظور هماهنگی برپایی نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی استان لرستان برگزار شده است.
وی افزود: به جرات می توان گفت رویداد بی نظیری در استان لرستان در شرف انجام است و تاکنون سابقه نداشته است که یک هیئت مفصل خارجی با موقعیت مناسب تجاری به عنوان یک فرصت برای مبادلات اقتصادی فیمابین ایران و عراق در لرستان حضور یابد.

استاندار لرستان با اعلام اینکه این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن ماه در مرکز استان در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی با تقسیم کار، وظایف و برنامه های خود را بخوبی انجام خواهند داد.

وی افزود : هیئت بازدید کننده علاوه بر حضور در نمایشگاه بین المللی، در سطح استان نیز از ظرفیت های مختلف لرستان بازدید خواهند کرد.

دکتر زیویار به ضرورت استفاده از موقعیت پیش آمده با حضور هیئت خارجی در استان تاکید کرد و از آن به عنوان یک فرصت نام برد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه صرفاً به منظور اطلاع رسانی در قالب نمایشگاه نیست بلکه هدف این است که با انعقاد تفاهم نامه ها و توافقاتی ضمن برقراری روابط متقابل، توانمندیهای صادراتی استان نیز تقویت شوند.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این رویداد مهم از مجموعه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قدر دانی کرد و گفت : ثمره و میوه این رویداد بزودی پس از برگزاری نمایشگاه به بار خواهد نشست.

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: معمولاً اصلی‌ترین رسالت و ماموریت برگزاری نمایشگاه،اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات است که در قالب برگزاری نمایشگاه این ظرفیت ابراز می شود و می توان ظرفیت‌های فرهنگی را نیز به طور غیرمستقیم ارائه کرد.

🕟 پنج شنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید