b_300_0_16777215_00_images_PhotoCollage_1656610586940.jpg

 

استاندار لرستان در سفر عصر امروز به استان ایلام از وضعیت استقرار موکب لرستان در مسیر راهپیمایی اربعین بازدید به عمل آورد. 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، عصر امروز دکتر زیویار استاندار لرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل حوزه استاندار، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، مدیر کل امور اجتماعی، مدیر کل دفتر فنی و جمعی از مسئولین استانی از موکب لرستان در استان ایلام بازدید کرد . 

 

استاندار لرستان در حاشیه این بازدید گفت: سفر امروز عصر به استان ایلام در راستای بررسی شرایط استقرار موکب لرستان در مسیر راهپیمایی اربعین صورت پذیرفت. 

 

دکتر زیویار اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر و ضرورت خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع)، از محل استقرار موکب لرستان بازدید شد و پس از بررسی وضعیت، تصمیمات لازم در رابطه با تامین نیازها اتخاذ شد . 

 

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته یک قطعه زمین به ابعاد ۳ هزار متر مربع به لرستان برای احداث موکب اختصاص یافته که در سفر امروز کلنگ آن به زمین زده شد که در نظر است با پیگیری نسبت به تسریع در ساخت آن اقدامات لازم عملیاتی شود . 

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اقدامات زمینه‌ای در رابطه با ارائه خدمات به زوار در ایام محرم و صفر و بویژه در راهپیمایی اربعین از مدتها قبل در قالب برگزاری جلسات هماهنگی در استان انجام شده و با توجه به تشریح وظایف دستگاههای اجرایی مشکلی وجود نخواهد داشت. 

 

دکتر زیویار تصریح کرد: مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت لرستان همواره در ایام محرم و صفر ارادت خود را به امام حسین علیه السلام و اصحاب با وفایش ابراز داشته و امسال نیز همچون سالهای گذشته زوار لرستانی در مراسم راهپیمایی اربعین حضور پررنگ خواهند داشت.

 

 

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید