b_300_0_16777215_00_images_8_d7bf2ab0-112c-4ab8-84f8-a68ed882b167.jpg

دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور فرماندار خرم آباد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در این جلسه،گزارش لازم در خصوص مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ استان از طرف نهادهای متولی ارائه شد.

استاندار لرستان با تجلیل از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران و سازمان بهزیستی استان که متولی این مراکز هستند اظهار داشت: انصافاً در حال حاضر این مراکز با سختی های فراوان اداره می شوند و ضمن ارائه آموزش های لازم،مشکلات معتادین متجاهر مورد رسیدگی قرار می گیرد به طوری که برخی از آنها به آغوش گرم خانواده خود برگشته اند.

استاندار لرستان با تاکید بر همکاری تمام دستگاههای استان، گفت: موضوع معتادان متجاهر مسئله ای نیست که توسط یک دستگاه اجرایی شود بلکه باید ظرفیت دستگاه ها در کنار هم قرار گرفته و از سقف انتظارات و اختیارات در این مورد استفاده کرد.

دکتر زیویار با تاکید بر ضرورت حمایت از اقدامات انجام شده گفت: در جلسه ای که اخیرا با وزارت نفت و بدنبال پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور برگزار شد، اعتباراتی در اختیار سازمان بهزیستی استان قرار داده خواهد شد که رقم مناسبی است. همچنین به محض وصول اعتبارات استانی بخشی از آن در اختیار این مراکز بمنظور تکمیل و تجهیز مراکز مذکور قرار خواهد گرفت.


استاندار لرستان در پایان دستورات لازم در خصوص استفاده مطلوب از مجموعه دولتی هفت هکتاری در منطقه بابا عباس خرم آباد را صادر کرد و گفت :
چند سالی است که این مجموعه به دلیل مشکلات حقوقی رها شده که اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شده و لازم است با پیگیری لازم این ظرفیت مورد استفاده مجدد قرار گیرد یا تبدیل به احسن شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید