استاندار لرستان با اشاره به لزوم وحدت و همدلی میان مسئولان و نمایندگان استان گفت: پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در۱ حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

استاندار لرستان توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.

 استاندار لرستان با اشاره به بازدید‌های مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

  شفقت گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزد‌های انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

 استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-05-02_21-42-36.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید