b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220603_215532_196.jpg

 

دکتر زیویار: استانداری لرستان به موضوع خرید و فروش زمین های پادگان ۰۷ ورود می کند و از این تاریخ هر گونه معامله در رابطه با املاک مورد اشاره ممنوع است .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار امروز با حضور در مجموعه پادگان ۰۷ خرم‌آباد از وضعیت این مجموعه بازدید کرد .

 

استاندار لرستان در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی و سومین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام (ره) با توجه به دغدغه‌مندی اصحاب‌رسانه و افکار عمومی نسبت به پادگان ۰۷ خرم‌آباد گفت: این موضوع مدت‌ها است که در بسیاری از جلسات بین کادر مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و شهرداری با هدف رفع مشکلات پادگان ۰۷ مطرح است .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: از اقدام رسانه‌های استان در رابطه با این ملک و انتقال دغدغه شان به دلیل وضعیت بوجود آمده تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

وی در ادامه افزود: پادگان ۰۷ شامل یک مجموعه پانزده هکتاری است که از سال ۹۲ تا ۹۹ درباره آن تصمیماتی اتخاذ شده است و ۷ هکتار زمین بعلاوه ابنیه تاریخی که در آن قرار دارد در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گرفته و نزدیک به ۸ هکتار آن در حال حاضر در اختیار ارتش قرار دارد .

 

نماینده عالی دولت در استان لرستان تصریح کرد: توافقاتی که تاکنون در رابطه با زمین های متعلق به پادگان ۰۷ صورت گرفته مربوط به تیم مدیریتی قبل است و ارتباطی با تیم مدیریتی فعلی در شهرداری و استانداری ندارد، اما مجموعه همکاران در استانداری، شهرداری و ارتش در این‌ خصوص احساس مسئولیت کرده و پیگیر ساماندهی این پادگان هستند . 

 

دکتر زیویار افزود: امکانات لازم برای توافق در این زمینه وجود دارد تا در قالبی منطقی و صحیح، طرفین وارد مذاکره شده و تصمیم شایسته‌ای راجع به این مجموعه که بخشی از هویت شهر به حساب می‌آید صورت پذیرد .

 

وی درباره معامله زمین‌های پادگان نیز گفت: هیچ گونه سند حقوقی درباره زمین‌های پادگان ۰۷ وجود ندارد و ممکن است توسط بنگاه‌های غیر رسمی راجع به این موضوع تصمیم گرفته شده باشد که استانداری در این مورد ورود کرده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خرید و فروش زمین‌های پادگان ۰۷ از این تاریخ ممنوع است، تاکید کرد: بنگاه‌ها و مشاورین املاک به هیچ‌وجه نسبت به خرید و فروش ملک پادگان از این تاریخ به بعد اقدام نکنند و اگر معاملاتی صورت گرفته به شهرداری اطلاع دهند زیرا توافقات صورت گرفته در رابطه با معامله ملک در این مجموعه به هیچ وجه منجر به صدور سند حقوقی نشده و لازم است که شتاب‌زده عمل نکنند.

 

🗓 جمعه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۱

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

www.ostan-lr.ir

 

https://instagram.com/LorestanPr

 

https://t.me/Kh_B_Sho

 

https://t.me/lorestanPR

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید