b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_4.jpgرییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: رفع معضل بیکاری و استفاده از ظرفیت‌های مغفول اولویت های مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان است.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در آیین بهره برداری از ۵۰۰ طرح اشتغالزای اجتماع محور و تسهیلات محور و شروع عملیات اجرایی ۱۱۰ پروژه بنیاد برکت در لرستان در محل فرمانداری دلفان افزود: می توان از طریق لرستان بخشی از مشکلات کشور را حل کرد چرا که در هیچ استانی این همه ظرفیت و منابع وجود ندارد.
وی اظهار داشت: دشمن قبل انقلاب اسلامی تاکنون در مقابل ما بوده و هر آنچه توانسته انجام داده اما به برکت رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب کارهای بسیار بزرگی انجام گرفته و نقشه دشمنان شکست خورده است.
وی تصریح کرد: قبل از انقلاب به دلیل وضع بد بهداشت قبرستان کودکان داشتیم و سال ۵۶، با وجود استخراج ۶ میلیون بشکه نفت اما ۴۶ درصد مردم زیر خط فقر بودند.
مخبر گفت: سال ۹۳ با در نظر گرفتن افزایش جمعیت کشور و صادرات کمتر از ۲ میلیون بشکه، ۹.۵ درصد جامعه زیر خط فقر بوده اند.
وی تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و اصلی ترین بحث این جنگ معیشت است که ماهیت آن مساله ای بجز اشتغال نیست.
وی با بیان اینکه ایجاد هر شغل اسلحه ای در دست فرزندان کشور است ادامه داد: اگر دلفان را به یک منطقه موفق اقتصاد مقاومتی تبدیل کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود که بنیاد برکت تلاش خود را در این مسیر بکار گرفته است.
مخبر افزود: بیش از ۵۰ درصد مردم در روستا هستند و طوری باید برنامه ریزی کنیم که این رقم به ۷۰ درصد برسد که برای این مهم و تبدیل دلفان به بهشت اقتصادی و اجتماعی، مشارکت مردم ضروری است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید