b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_3.jpgاستاندار لرستان گفت: امیدواریم با بهره گیری از امکانات لرستان را در آینده نزدیک به استان بدون معتاد متجاهر تبدیل کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری به نقل از پایگاه خبری ۱۷مرداد، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه بیان کرد: علاوه بر بحث های متداولی که کمیته های مختلف در حوزه های مقابله، اقدامات فرهنگی و همچنین اقدامات پیشگیری و درمان گزارش نمودند بحثی در رابطه با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر، درمان و برگردان آن ها به سیکل زندگی و جامعه وجود دارد .

و ی افزود: خوشبختانه تفاهم نامه ای در سطح ملی بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بسیج مستضعفان منعقد شده است که بر اساس آن در چند استان کشور از جمله لرستان بخشی از این کار را مجموعه سپاه و بسیج عهده دار خواهند شد.

خادمی تصریح کرد: امیدوارم با امکاناتی که در استان فراهم است و بهره برداری از امکانات مجموعه سپاه، بتوانیم لرستان به ویژه چند شهر بزرگ که درگیر این معضل هستند را در آینده نزدیک به استان بدون معتاد متجاهر تبدیل کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف این شورا جهت جمع آوری معتادان متجاهر تأکید کرد: تلاشمان بر این است که اگر معتاد متجاهری مشاهده شد یک سیستم سریع جمع آوری داشته باشیم تا این افراد را به کمپ برده و آن ها را درمان، نگهداری و بازپروری کرده و به جامعه برگردانیم و برنامه هایی در دستور کار قرار دارند که در حوزه شغل و سایر مواد زندگی به آن ها کمک شود و آن ها به نیرویی مفید در جامعه تبدیل شوند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید