b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_652771_492.jpgمعاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرداران برای اداره شهرها باید دکترین جدید ارایه داده و از شیوه های نوین استفاده کنند.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایرنا مهدی جمالی نژاد شامگاه پنجشنبه در نشست با شهرداران استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: شهرهای لرستان بسیار زیبا هستند و ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارند.
به گفته وی شهرداری نهادی مستقل، عمومی و غیر دولتی است و به دلیل اصل تمرکز زدایی بنا نهاده شده است.
وی افزود: مدیران توانمند باید در کمبود اعتبارات هم به خوبی کار خود را انجام دهند همچنین در شرایط سخت اقتصادی می توان با ایده نو شهرها را اداره کرد.
معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از زیرساخت ها فراهم نبود اما اعتماد مردم به مدیران بود اما اکنون این اعتماد در بین مردم کم شده است.
وی اظهار کرد: با همدلی، رفاقت و هم افزایی می توان به توسعه شهری کمک کرد همچنین باید برای آبادانی شهرها و روستاها تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه با اعتماد سازی می توان در توسعه شهری کمک کرد ادامه داد: باید با شفافیت و راست گویی به مردم ثابت کرد که به مردم توجه می شود.
معاون عمرانی و توسعه شهری وزارت کشور گفت: بیشتر از باز آفرینی شهرها باید بازاندیشی داشته باشیم و با کارهای علمی بتوان شهرها را بسازیم و با جدیت برای تحول شهری تلاش کنیم.
جمالی نژاد بیان کرد: در شرایط سخت باید امید را به مردم بدهیم و پشتیبان مردم باشیم و شبانه روز حامی شهرداران هستیم و در این شرایط کارهای خوبی انجام خواهد شد.
وی افزود: جرایم راهنمایی و رانندگی کجا می رود من نمیدانم و باید در این خصوص حق شهرها پرداخت شود همچنین خوشبختانه بیشترین نمایندگان در کمیسیون تلفیق از لرستان است و این فرصت خوبی می باشد و موثر خواهد بود.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید