b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_1212.jpgبه گزارش روابط عمومی استانداری لرستان،  احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در حاشیه همایش ایمنی و زلزله که در منطقه دره گرم خرم آباد با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله از پنجم تا دوازدهم دی ماه به مناسبت سالروز حادثه زلزله بم به عنوان هفته بلایای طبیعی ناشی از زلزله نامگذاری شده است که این مانور در راستای همین هفته و در زمینه تصادفات جاده ای صورت گرفته است.
 مراد پور اظهار داشت: با توجه به شرایط یخبندان و زمستانی بودن محور های استان لرستان این مانور در این راستا برگزار شده تا هماهنگی بیشتری بین نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس را صورت گیرد.
وی افزود: با تمهیداتی که انجام گرفته دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران از جمله سیل، زلزله، تصادفات جاده ای و سایر بلایای طبیعی را دارند، اما متاسفانه به دلیل کمبود تجهیزات باید تلاش شود که تجهیزات فرسوده کنار گذاشته و جای خود را به تجهیزات به روزتر بدهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: جمعیت هلال احمر و سایر دستگاههای اجرایی استان باید در راستای بروز کردن تجهیزات خود در بخشهای مختلف تلاش کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید