b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_10101.jpgاستاندار لرستان از بودجه عمرانی ۷۰۰ میلیاردی برای سال ۹۸ استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در بخش زاغه از توابع خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این جلسه ۳۷ طرح تصویب رسید که بیشتر در حوزه‌های راه‌های روستایی، روشنایی معابر، بهداشت و درمان، کشاورزی و اجرای طرح روستایی توسط بنیاد مسکن بود.

وی ادامه داد: مدیران وعده دادند که مصوبات را اجرایی کنند و از مردم می‌خواهیم ناظر اجرای این طرح‌ها باشند.

استاندار لرستان بیان کرد: متن این مصوبات از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منتشر خواهد شد تا مشخص شود کدام دستگاه در انجام کار کوتاهی کرده است.

وی افزود: بر این اساس عملکرد دستگاه‌ها و مدیران ارزیابی خواهد شد.

دکتر خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بودجه سالیانه استان‌ها افزایش مطلوبی نداشته است، تصریح کرد: با توجه به بودجه‌ای که در کشور برای استان‌ها درنظر گرفته شده است، لرستان وضعیت مطلوبی دارد.

وی گفت: همه مسئولین از جمله نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌ها تلاش کردیم که بودجه استان را افزایش بدهیم اما به دلیل وضعیت نامطلوب کشور در برخی حوزه‌ها آنچه مدنظر ما بود حاصل نشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نمی‌توان به طور دقیق بودجه استان را بیان کرد، افزود: اعتبارات استانی، نفت و گاز و توازن منطقه‌ای حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است که بودجه عمرانی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: بودجه بخش‌های مختلف متفاوت و در بعضی موارد کم یا زیاد بوده و البته در مجموع وضعیت استان نسبت به کشور خوب است.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید