b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_21323123112356456564564.jpgاستاندار لرستان گفت: عملکرد امروز ما آبروی دولت در آینده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در شهر مومن‌آباد ازنا تشکیل شد، اظهار کرد: هدف از این سفر تمرکز بر مسائل و مشکلات این بخش قدیمی و تاریخی استان است.

وی در ادامه با تشکر از نماینده این شهرستان افزود: مهندس کیان‌پور در همه حوزه‌ها کمک کار دولت در استان است و به صورت جدی در جهت رفع مشکلات و مسائل مدیریت استان را همراهی می‌کند.

استاندار لرستان بیان کرد: مطابق روال معمول در بخش‌های محروم استان جلساتی برگزار می‌کنیم و از قبل برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات انجام می‌شود.

وی افزود: قبل از انجام سفر موارد مطرح می‌شود و برنامه‌‌هایی که امکان اجرای آنها باشد در مصوبات این سفر قید خواهد شد.

دکتر خادمی با تأکید بر اینکه مدیران باید برای حل مشکلات و موارد بخش‌های محروم نقاط مختلف استان وقت بگذارند، گفت: باید به صورت جدی و از نزدیک مشکلات و مصوبات جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را بررسی کنند تا به نتیجه لازم برسد.

وی با بیان اینکه مدیریت و عملکرد امروز ما آبروی دولت و دولت‌ها در آینده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم دولت را در میان مردم سربلند کرد چرا‌که ما امانت‌دار آبروی دولت‌ها و آیندگان هستیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیرانی که به هر دلیل امکان اجرای مصوبات را ندارند از ابتدا اجرایی نبودن آن را اعلام کنند تا بتوان به مردم قول درست داده شود.

وی ادامه داد: مواردی که جمع‌بندی می‌شوند باید به صورت جدی پیگیر باشیم تا به نتیجه برسند، چراکه مصوبات پایانی جلسه لازم‌الاجراست و هیچ بهانه‌ای برای اجرا نکردن آنها قابل پذیرش نیست.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید