b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2018_9_29-13_35_58_365_eya.jpgاستاندار لرستان از کاهش ۱.۵ درصدی تصادفات در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سیدموسی خادمی اظهار کرد: موضوع تصادفات و کاهش آن، مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و فنی است؛ عواملی مانند رسیدن اورژانس و... پس از بروز تصادفات موثرند و همه آنها دست به دست هم می‌دهند تا اثرات حادثه را کم کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون وضعیت تصادفات بهتر از گذشته است و شاهد کم شدن آنها در دوره اخیر بوده‌ایم به طوری که ۱.۵ درصد کاهش تصادف داشته‌ایم، افزود: طی نوروز امسال حدود ۱۶ درصد کاهش تصادفات داشته‌ایم.

دکتر خادمی بیان کرد: امروز در بحث ایمن بودن راه‌ها جلسه داشتیم و نقاط حادثه‌خیز شهرها مورد رسیدگی قرار گرفت؛ با توجه به منابع محدودی که داریم می‌توانیم با مدیریت مناسب نقاط ویژه و حادثه‌خیز را ساماندهی کنیم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه شهری و برون‌شهری حدود ۶۰ نقطه در دست ساماندهی و رفع مشکل هستند که با این برنامه کاهش بیشتری در حوادث خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در مباحث فرهنگ‌سازی برای کاهش تصادفات و همچنین انعکاس موفقیت‌ها می‌بایست اطلاع‌رسانی مناسبی صورت پذیرد.

دکتر خادمی تاکید کرد: تا نوروز موارد کوتاه‌مدت ۱۷ نقطه حادثه‌خیز باید به بهره‌برداری برسد تا موجب کاهش تصادفات در این ایام شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید