b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_9989898656565.jpgبه گزارش روابط عمومی استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری ها می توانند موارد عدم رعایت مناسب سازی را به عنوان سد معبر تلقی کرده و با پیگیری این مهم نسبت به جمع آوری آن اقدام نمایند.

احمد مرادپور روز یکشنبه در جلسه ستاد مناسب سازی که با حضور مشاور وزیر کشور و استاندار لرستان در محل استانداری این استان برگزار شد، گفت: برخی مدیران اعتبارات تعمیر و تجهیزات را جدا از موارد مناسب سازی می دانند که برای رفع این مشکل باید عنوان مناسب سازی در تفاهم نامه های مالی لحاظ شود.
وی گفت: با انجام این مورد، راحت تر می توان اعتبار مورد نیاز برای مناسب سازی مکان های اداری را جذب و هزینه کرد.
 مرادپور جلسات و مصوبات ستاد مناسب سازی استان را امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: پیشنهاد می شود دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان های دولتی و مطب های شخصی را نظارت کرده و با همکاری نظام پزشکی، روند مناسب سازی این اماکن را ظرف ۶ ماه رصد و نتیجه را اعلام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد:نقشه های ساخت وساز باید توسط سازمان نظام مهندسی تایید شود، در هنگام ساخت نیز با نظارت این سازمان از تغییر در نقشه جلوگیری می شود و در نهایت نیز شهرداری ها با توجه به گزارش نظام مهندسی پایان کار صادر می کنند.
مرادپور گفت: با توجه به این مراحل، خلا قانونی برای اجرای مناسب سازی وجود ندارد.
وی ادامه داد: نباید مشکل نبود اعتبار را برای برخی اقدامات بهانه کرد همانطورکه در مناسب سازی نیز باید اعتقاد قلبی مدیران به این مهم نهادینه شود.
وی تصریح کرد: سیستم های اداری نیز باید در حد امکان از آسانسورهای استاندارد استفاده کرده و در غیراینصورت از روش های کم هزینه برای مناسب سازی محیط استفاده نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید