b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2018_10_14-8_27_37_189_dwc.jpgزیرساختها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در لرستان فراهم است
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان،  احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در جلسه دیدار هلدینگ تلاشگران اقتصاد پایدار که جهت بررسی واگذاری اجرای پروژه های زیربنایی استان به بخش خصوصی در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه استان لرستان دارای پتانسیل و ظرفیت های مناسبی برای کار کردن و ورود بخش خصوصی است، گفت: کار کردن در لرستان نسبت به استانهای دیگر به خاطر دسترسی ترانزیتی و چهارفصل بودن آب و هوای آن راحت‌تر است. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: وجود زیرساخت‌های مناسبی مانند ایجاد سدها، راه ها، راه آهن، آزادراه و غیره باعث شده که بیشتر پروژه‌های استان لرستان ظرفیت سرمایه گذاری را داشته باشند.
 مرادپور خاطرنشان کرد: ما آمادگی ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف را در استان لرستان داریم و با تمام توان از سرمایگذاران حمایت می کنیم.
 مرادپور تصریح کرد: شرکت ها باید توجیح فنی و اقتصادی طرح ها را مورد بررسی قرار داده تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.
در این جلسه مقرر شد، ظرف یک هفته آینده دستگاههای آب منطقه ای استان، راه شهرسازی و ...پروژه های که قابلیت سرمایه گذاری را دارند، به معاونت عمرانی استانداری معرفی کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید