b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_104.jpgمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: در بخش مواد غذایی کمترین نرخ تورم را در کشور داریم.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، گودرز امیری صبح سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا و خرید مردم به مناسبت این ایام، جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در مورد کالاهایی که در این ایام باید عرضه شود تصمیم‌گیری شد، افزود: همچنین در رابطه با نظارت بر بازار و توزیع اقلام مورد نیاز مردم مانند گوشت، مرغ، آجیل و... قرار شد نظارت کافی صورت پذیرد و اگر تخلفی شود با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

امیری با اشاره به اینکه کمیته‌ای متشکل از جهاد کشاورزی، تعزیرات، صنعت و معدن، استانداری و سازمان همیاری شهرداری برای توزیع گوشت ایجاد شود، ادامه داد: این کمیته تصمیم‌گیری می‌کند که گوشت کجا، در چه سطحی و با چه شکلی توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: همچنین افراد ناظر برای توزیع مشخص شود و تا آخرین مرحله پخش با نظارت ناظرین صورت بگیرد تا از هر گونه تخلف جلوگیری شود. ضمنا مردم باید بدانند گوشت گرم وارداتی و منجمد به اندازه کافی در سطح بازار موجود است.

وی بیان کرد: کسانی که امکان خرید گوشت گرم محلی را ندارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های چند منظوره رفاه، کورش و سون در سطح استان خرید خود را انجام دهند و در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴، مورد را اعلام کنند تا با آن برخورد جدی شود.

امیری با بیان اینکه پیگیری دستگاه‌های نظارتی مناسب است، گفت: فروشندگان در این شرایط بازار همکاری بیشتری داشته باشند.

این مسئول گفت: لرستان در بخش خوراکی و آشامیدنی به لحاظ گرانی و قیمت‌ها کمترین نرخ تورم را داشته و رتبه هجدهم را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن افزایش تورم داشتیم و تقریبا در سطح کشور چهارم شده‌ایم، افزود: قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بر اساس نورم کشوری است و تابحال کمبود کالا نداشته‌ایم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید