b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2018_12_1-8_23_4_82_wrd.jpgمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بر حمایت از کارهای فناورانه در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان به نقل از ایسنا، مهندس گودرز امیری در بازدید از مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه بسیار خرسندم که این فرصت مهیا شد و از این مرکز بازدید و با جوانان خلاق، نوآور و مبتکر دیداری داشتم، اظهار کرد: شما فناوران باری را از دوش جامعه برداشته‌اید.

وی با بیان اینکه فناوران با دستاوردهای خود کارآفرینی و اشتغال خوبی ایجاد کرده اند، افزود: در حوزه فناوری اطلاعات و در قرن ۲۱ که عصر انفجار اطلاعات است اینگونه انتظاری را از جوانان داشتیم و داریم و متناسب با زمان و جهان باید پیش رویم.

امیری خطاب به فناوران مرکز رشد لرستان بیان کرد: یقینا با وجود جوانان خوش فکری مثل شما می‌توان به اهداف ترسیم شده برای توسعه دست یافت.
وی با اشاره به نقش افراد خلاق در توسعه استان گفت: نگاه مثبت افراد خلاق و فناور موجب توسعه استان می‎شود و با نگاه مثبت است که بسیاری از کارهای سخت ممکن و اجرایی می‎شود.

معاون استاندار لرستان گفت: سوالی که به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا هنگامی‌که با موضوع یا مشکل جدیدی برخورد می‌کنیم می‌گوئیم ناشدنی است؟ چرا نمی‌گوئیم شدنی است؟ یقینا دیدگاه‎ها و توان افراد متفاوت است و ما نمی‎توانیم برای همه انسان‎ها یک نسخه واحد بپیچیم ممکن است انجام کاری که از عهده یکی خارج است در توان دیگری باشد.

وی با بیان اینکه بیشترین کارآفرینی و درآمد در حوزه فناوری و اطلاعات است، اظهار کرد: در لرستان هر کمکی از دستمان برآید برای توسعه این‌گونه کارهای خلاقانه و فناورانه دریغ نمی‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خطاب به فناوران مرکز رشد جهاد دانشگاهی تصریح کرد: اگر می‌خواهید در جامعه ماندگار باشید، راهتان درست باشد و سرمایه کسب کنید باید به این کارهای فناوری و کارآفرینی خود ادامه دهید.

امیری با بیان اینکه متناسب با نوع نیاز، روش و سرمایه‌گذاری از محل تسهیلات اشتغال روستایی، فراگیر، صندوق کارآفرینی، مشاغل خانگی و مناطق محروم می توانیم از فناوران حمایت مالی کنیم، تصریح کرد: برای جذب نیرو برای مراکز استفاده از ظرفیت‎های مشوق‎های بیمه‎ای، کارورزی و مهارت‎آموزی می‌توان استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید