b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2018_11_26-9_5_53_884_pdl.jpgبه گزارش خبرنگار ما از پلدختر، دکتر احمدمرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار که ساعت ۵بامداد امروز به اتفاق مدیرکل بحران وارد پلدختر شدند، در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: بحران طبیعی است و خاص کشور ما و استان ما نیست، از این رو برخورد مناسب با بحران خسارات را کاهش می دهد.
وی افزود: از همه عزیزانی که دیشب زحمت کشیدند بویژه فرماندار و شهردار پلدختر تشکر می کنم زیرا برای کاهش خسارت در این شهرستان وقت گذاشتند.
وی افزود: پلدختر استعداد بحران را دارد، زیرا در خروجی آب های استان قرار گرفته و مستعد سیل و سیلاب است.
دکتر مرادپور گفت: آمادگی برای مدیریت بحران مستلزم آگاهی از آسیب ها و ضعف هاست.
وی افزود: جاده ارتباطی خرم آباد _پلدختر شب گذشته در سه نقطه به علت ریزش بسته شده بود و اگر جاده را راهداری نمی بست شاید خسارت جانی ایجاد می کرد.
وی افزود؛ از راهداری و پلیس راه استان در مدیریت بحران و بازگشایی جاده خرم آباد به پلدختر تشکر می کنم.
دکتر مرادپور افزود: سایت مسکن مهر پلدختر از حیث جانمایی و ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد و به همین دلیل در معرض سیلاب است و با هر بارشی آب وارد منازل مردم می شود و طبقه های همکف آن نیز به جای پارکینگ به منزل تبدیل شده است.
وی افزود: کانال مسکن مهر از حیث جانمایی دارای اشکال است زیرا جهت آب ۹۰درجه تعبیه شده و خطر آفرین است و باید این مسیر اصلاح شود.
این مسئول گفت: هر ساختمانی که آسیب دیده بود، ساختمان هایی بودند که در جهت مسیل و خروجی آب های سطحی ساخته شده است.
وی افزود: دیوار ساحلی کشکان در دو نقطه مشکل جدی دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید