b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_6546546879879.jpg

‍ رئیس دوره‌ای و نایب رئیس سال دوم خانه‌ احزاب لرستان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، انتخابات هیأت رئیسه‌ سال دوم خانه‌‌ احزاب استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد.

در این جلسه امین احمدی از فراکسیون اصولگرایان به عنوان رئیس و کرم ملک آسا از فراکسیون اصلاح‌طلبان نایب رئیس اول و علی قدرت نجفی از فراکسیون مستقلین و اعتدالیون به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه حمید رشیدی از فراکسیون اعتدال‌گرایان به عنوان مسئول روابط عمومی و دبیر خانه‌‌ احزاب استان لرستان و فضل‌اللهی از فراکسیون اصول‌گرایان به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در ادامه حبیب‌الله خجسته‌پور ضمن بیان اینکه خانه‌‌ احزاب می‌تواند باعث ایجاد همگرایی شود، گفت: امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که احزاب بزرگ با تعداد کم شکل بگیرند، به نظر می‌رسد کشور ما توانایی یک کشور چند حزبی را دارد که این چند به معنای سه تا پنج حزب است.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر هیچ حزبی در استان لرستان مجمع عمومی تشکیل نداده‌ است، افزود: موضوع راه‌اندازی خانه‌‌ احزاب را به فال نیک بگیریم. مجموعه اقدامات و کارهای انجام گرفته در یک سال گذشته با تمام سنوات قبل برابری دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید