b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2018_10_7-8_19_2_92_vcz.jpgبه گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر احمد مرادپور ظهر امروز در جمع مدیران حوزه آب استان لرستان که در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در بحث آب به ویژه شرب مشکل داریم، گفت: بحث مشکل آب در استان لرستان را باید جدی گرفته و یک برنامه جامع ای در راستای حل آب شرب روستاها و شهرهای استان لرستان تدوین شود، تا بر اساس آن برنامه بتوانیم مشکلات آب روستاها و شهرهای استان را برطرف کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مدیران خانواده آب استان لرستان باید یک کمیته مشترکی از کارشناسان فنی خود در حوزه آب تشکیل داده تا بتوانند در این زمینه به صورت کارشناسانه ورود پیدا کرده و به یک نتیجه مثبت و مشترکی برسند.
وی افزود: خروجی این طرح می‌تواند یک نقشه راهی برای تامین آب شرب شهر و روستاهای استان لرستان بر اساس منابع آبی، نیازها و اولویت ها باشد.
وی با بیان اینکه هر هفته کارگروه بررسی مشکلات آب لرستان برگزار می شود، یادآور شد: باید خروجی کارگروه مدیران و کارشناسان حوزه آب استان لرستان به یک کتابچه تبدیل و بر اساس این کتابچه آب شرب شهر و روستاهای استان لرستان را تامین کنیم.
در ادامه این جلسه مقرر شد که به صورت هفتگی کارگروه بررسی آب استان لرستان با حضور معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید