b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2018_10_11-8_54_29_370_o3s.jpgاستاندار لرستان گفت: مدیران الگوی کارکنان خود هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه‌ای که با حضور مدیران ستادی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لازمه کار سیستمی، هماهنگی مدیران با یکدیگر است برای همین باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

به گفته وی تعهد، تعصب کاری و هماهنگی مدیران پیش زمینه موفقیت در کار و همچنین اهداف دولت و نظام است.

دکتر خادمی یکی از مشکلات سیستم‌های مدیریتی را بی‌نظمی در کار و فعالیت عنوان کرد و گفت: تاثیر نظم در موفقیت مدیران بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند کمک شایانی در راستای تحقق اهداف و انجام مطلوب فعالیت‌ها داشته باشد.

استاندار لرستان بیان کرد: مدیران به عنوان الگو برای کارکنان خود باید نظم را رعایت کرده و این نظم را به آنان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: مدیران باید جدی‌تر در مراسم‌های ملی و مذهبی حضور داشته باشند.

خادمی رصد حوزه‌های مدیریت در سطح استان را از وظایف مدیران ستادی عنوان کرد و گفت: این افراد برای کمک و ایجاد انگیزه بین دستگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات آنها ورود کنند.

استاندار لرستان از وظایف مدیران به برنامه‌ریزی اشاره کرد و با مهم دانستن این مقوله گفت: برنامه‌ریزی وسیله‌ای است که با توسل به آن، وضعیت واحد یا سازمان تحت نظارت مدیر در آینده پیش‌بینی شده و راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف از قبل معلوم را فراهم می‌کند برای همین نیاز است که مدیران به این موضوع بیشتر توجه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید