معاون استاندار لرستان مطرح کرد: ارائه خدمات اداری توسط پست
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: کد نوسازی شهری و ممیزی با هماهنگی پست استان تطبیق داده شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، گودرز امیری در جلسه بررسی طرحهای جینفت و سیماک استان اظهار کرد: کد نوسازی شهری، ممیزی و دستگاههای خدماترسان با هماهنگی پست استان تطبیق داده شود.
وی افزود: در این راستا شهرداری برنامه عملیاتی خود را برای هماهنگی با شرکت ملی پست استان گزارش دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: افرادی که به هر دلیل استفاده از خدمات اداری برای آنها ممکن نیست، پست میتواند شرکت خدماتی در این راستا تعریف کند و خدمات اداری که مردم میخواهند انجام دهند را به عهده بگیرد.
وی تصریح کرد: میتوان مراحل صدور پروانه ساختمان و دیگر خدمات اداری برای شرکت پست تعریف کرده و به تمام دستگاهها ابلاغ شود که مردم با مراجعه به پست این کارها انجام شود و از طرفی فرد بتواند به صورت آنلاین از طریق اینترنت مراحل پیشرفت کاری خود را مشاهده کند.
امیری داشتن کد پستی و ممیزی مشترک را در خدمات شهری بسیار مفید دانست و بیان کرد: این اقدام باعث دسترسی آسان و سهولت در خدمات دولتی برای مردم میشود و از طرفی سبب جلوگیری از فساد خواهد شد.
وی گفت: این یک تکلیف ملی است که امید داریم در استان انجام شود.
در اين جلسه تصميمات موثري جهت توسعه دولت الكترونيك اتخاذ شد كه از جمله آنها ميتوان به هوشمندسازي كنتور آب، برق و گاز دستگاههای اجرايی، راهاندازي سامانه پيامكي ارسال و پرداخت قبوض خدماتی، عملياتي نمودن سامانه استعلامات بين دستگاهي يا سيماك ،تطبيق كد خدماتی دستگاههاي خدماتی با كدپستي و چند مورد ديگر میتوان اشاره کرد.