استاندار لرستان با مدیرعامل بانک ملی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار و ابوالفضل نجارزاده بیست و نهم بهمن ماه به منظور بررسی پرداخت تسهیلات طرح تام و حمایت از برخی از واحدهای تولیدی استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و به دنبال رایزنی های انجام شده مقرر شد بانک ملی ایران اقدامات لازم را برای تسریع در روند اجرای طرح تام وپرداخت  تسهیلات به واحدهای تولیدی استان  انجام دهد.

استاندار لرستان در این جلسه همچنین خواستار افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله نساجی بروجرد شد که با موافقت مدیرعامل بانک ملی برای پیگیری و تسریع در روند پرداخت آن مواجه شد.

طرح تام در راستای تأمین و حمایت مالی از واحدهای استانی پیرو قرارداد بین بانک ملی، شرکت ایمیدرو و واحد طرح و برنامه وزارت صمت می باشد.

در راستای این طرح ۲۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات مشمول این طرح می باشند که تا کنون سه واحد مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال را در قالب این طرح دریافت کرده اند.

تعداد ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی دیگر مشمول این طرح در لرستان در صف انتظار هستند که پس از دیدار امروز روند دریافت تسهیلات آنها نیز سرعت بیش تری خواهد گرفت.

 گفتنی است استانداری لرستان، برای این ۱۷ واحد تولیدی مبلغ ۱۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام در نظر گرفته شده است که زمینه ی اشتغال ۳هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

در این جلسه مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز حضور داشت.b_300_0_16777215_00_images_1401_2_photo_2024-04-06_23-44-35.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید