استاندار لرستان گفت: به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ۴۰ نامزد تایید صلاحیت شده وجود دارد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، استاندار لرستان بیست و هشتم بهمن ماه در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه لرستان عنوان کرد: ۳۸۶ نفر برای این انتخابات در استان لرستان تأیید صلاحیت شده اند و برای هر کرسی حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت ۹ نفر به مجلس راه خواهند یافت.

وی افزود: مولفه رقابت ، امنیت ، مشارکت و سلامت توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دارد و تمام اقدامات لازم برای عزت جمهوری اسلامی در این برهه اندیشیده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه چهار مولفه مدنظر رهبری باهم و جدا نشدنی هستند و همگان باید برای برگزاری انتخابات تلاش کنیم، اظهار کرد: از بامداد روز سوم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی به مدت هفت روز آغاز می شود.

زیویار ابراز کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو موجب ناامیدی دشمن و اقتدار نظام می‌شوند.

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات در کمترین سطح مشارکت برگزار شود، اما مردم هوشیار و با حضور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

استاندار افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب رقیب خودداری و در فضای سالم اقدام به معرفی خود کنند، چراکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.

زیویار گفت: کشور به اندازه کافی در طول ۴۵ سال گذشته تجربه لازم برای برگزاری انتخابات را کسب کرده است و همواره مورد هجوم توطئه دشمن بوده و مردم نشان داده اند که در پیچ های سخت حامی نظام اسلامی هستند.b_300_0_16777215_00_images_1401_2_photo_2024-04-06_23-41-30.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید