استاندار لرستان گفت: رقابت سالم و خودباورانه بالاتر از نتایج مسابقات است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار بیست و پنجم بهمن ماه  در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی پناه، عنوان کرد: مکان های ورزشی هم موقعیت رقابت و هم رفاقت را ایجاد می کنند که به نوعی یک ظرفیت بزرگ اجتماعی برای جامعه محسوب می شود.

وی ادامه داد: ورزش همواره به اوقات پرنشاط و خوش جامعه می افزاید و از این حیث یک ظرفیت است.

استاندار با اشاره به خصلت های بزرگ پهلوانی در ورزش کشتی، اظهار کرد: کشتی ورزش ریشه ای و تاریخی کشور و استان ما می باشد که سابقه ی چند هزار ساله در این آب و خاک دارد.

زیویار به شهدای ورزشکار استان اشاره کرد که هم در ورزش و هم در ایثار برای مردم سرآمد بودند و گفت: شهیدان علی پناه، نعمت الهی و انوشیروان رضایی الگوهای ورزشی و اخلاقی برای ما بودند که از این خطه برخواستند.

وی همچنین به ذکر نام برخی از قهرمانان ملی کشتی از لرستان پرداخت و ادامه داد: حضور نفرات متعدد از لرستان در ترکیب تیم ملی کشتی بزرگسالان و جوانان نشاندهنده ی استعداد بالای استان در این رشته ی ورزشی دارد.

استاندار در پایان از برگزار کنندگان این مسابقات به ویژه متولیان فدراسیون کشتی، معاون اقتصادی استاندار، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات کشتی لرستان قدردانی کرد.

در مراسم افتتاحیه ی این مسابقات همچنین از کتاب شهیدان علی پناه و خانواده ی شهیدان ورزشکان علی پناه، آشناگر، رضایی، فراش زاده، نعمت الهی، رشیدزاده، رحمتی، کوشکی، عباس زاده و سپهوند با حضور استاندار، معاون اقتصادی استان، سرمربی تیم ملی جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات کشتی لرستان و برخی دیگر از مسئولین تقدیر شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_2_photo_2024-04-06_23-31-37.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید