استاندار لرستان گفت: ساخت و تکمیل اردوگاه شهید بهشتی خرم آباد قدمی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار چهارم بهمن ماه در جلسه هماهنگی تکمیل اردوگاه راهیان نور شهید بهشتی خرم آباد، عنوان کرد: راهیان نور یک گردشگری همراه با اعتقاد به خدا و تربیت نسل می باشد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل این اردوگاه به عنوان یک ظرفیت بزرگ فرهنگی باید تمامی دست اندرکاران پای کار بیایند و مشکلات را مرتفع کنند.

استاندار اظهار کرد: هزینه برای راهیان نور هزینه نبوده بلکه جزو ماموریت هایی است که نگاه به آن یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود.

زیویار ابراز کرد: در موضوع راهیان نور به عنوان یک مقوله فرهنگی ذخیره ای خاص از جنس غیرت، ایثار و گذشت وجود دارد که فرزندان ملت انجام داده اند.

وی تاکید کرد: همه ی ما موظفیم خودمان را با این ظرفیت اساسی آشنا  و آن را سرلوحه قرار دهیم.

استاندار نهضت مقاومت را برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت قلمداد کرد که مبدل به الگویی بزرگ برای کشورهای منطقه شده و ادامه داد: امروز ما شاهد هستیم که این نهضت در کشورهایی مانند یمن، فلسطین و لبنان در برابر استکبار ایستادگی کرده است.

زیویار در پایان تاکید کرد: جلسات هماهنگی دستگاه های ذیربط به منظور رفع موانع و مشکلات تکمیل اردوگاه شهید بهشتی در اسرع وقت برگزار شوند.

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سایر مسئولان ذیربط حضور داشتند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-41-56.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید