استاندار لرستان با بیان اینکه ساختار اجرایی کتابخانه های عمومی در استان معدل خوبی دارد افزود: رویکرد دولت در تکمیل پروژه‌های ناتمام شرایط خوبی در کشور به وجود آورده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز سه‌شنبه با استاندار لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار فرهاد زیویار  با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کتابخانه های عمومی در استان، گفت: ساختار اجرایی کتابخانه های عمومی در استان معدل خوبی دارد و  از اهتمام و تلاش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تقدیر می شود.

استاندار لرستان گفت: بخشی از ماموریت‌های دولت که دنبال می‌شود حضور و بازدیدهای میدانی  اعم از فیزیکی و سرمایه‌های معنوی است.

زیویار فعالیت در حوزه کتاب را ارزشمند دانست و افزود: آیات و روایات بسیاری بر این امر تاکید دارند.

 افتتاح کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از ۲۲سالb_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-40-24.jpg

وی با بیان اینکه رویکرد دولت در تکمیل پروژه‌های ناتمام شرایط خوبی در کشور به وجود آورده است و روزانه شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و واحدهای اقتصادی هستیم و یکی از آنها افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد پس از ۲۲ سال بود.
استاندار لرستان گفت: با توسعه کتابخانه‌ها باید امکان جذب نوجوانان و همه آحاد مردم به کتابخانه‌ها و انس با کتاب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه فضای مجازی همه ساختارها را بهم ریخته و اعتیاد به فضای مجازی، همه را مبتلا کرده است افزود: فرهنگ اسلامی ما بسیار غنی است؛ ما از دوره پیش دبستانی با این موضوعات آشنا می شویم و خوشبختانه آموزش و پرورش به این حوزه اهتمام دارد.

زیویار ضمن تقدیر از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راهبری این مجموعه اظهار کرد: امیدوارم این حوزه بیشتر تقویت شود و ما در این مسیر همراه شما و در خدمت کتاب و کتابخوانی خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید