معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان هر گونه حمایت مسئولان اجرایی از نامزدهای انتخاباتی را خط قرمز دولت عنوان کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استانداری لرستان، احسان یاوری در جلسه ی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، عنوان کرد: در صورت مشاهده جانبداری عوامل برگزار کننده در انتخابات با آنان برخورد خواهد شد.


وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: اخلاص در عمل مسوولان و اصحاب رسانه در راستای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات تاثیرگذار است.

معاون استاندار افزود: دستاورد دولت، خدمات نظام جمهوری اسلامی است که دشمن تلاش می‌کند این خدمات نادیده گرفته شود بنابراین رسانه‌ها از تعریف و تمجید مسوولان پرهیز کرده اما اقدامات انجام شده را برای مردم بیان کنند.

یاوری با تاکید بر اینکه خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و با قلم خود حقانیت نظام را ثابت می کنند ادامه داد: سامانه شفافیت مالی انتخابات راه‌اندازی شده است و چنانچه نامزدهای انتخاباتی هزینه های تبلیغات، اجاره مکان، حقوق و دستمزد را ثبت نکند و خارج از چارچوب باشد به منزله خرید و فروش رای محسوب می‌شود و برخورد خواهد شد.

 وی تصریح کرد: مهمترین رکن در برگزاری انتخابات آرام، رعایت کردن اصول بی‌طرفی از سوی مجریان است که در این راستا دولت سیزدهم نگاهی عادلانه داشته و تمامی امکانات تقسیم شده است.

معاون استاندار گفت: انتخابات امسال مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور است که مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال به موضوع اشاره کرده و این مهم را همواره در سخنرانی های خود مورد تاکید قرار داده اند.

یاوری بیان کرد: سه هزار و ۶۲۴ نقطه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان آماده می شود همچنین یک هزار و ۶۵۴ صندوق اخذ رای به شکل ثابت و سیار تعیین شده که حدود ۱۶۰ صندوق نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

در جلسه ی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها، مدیران مسئول خبرگزاری ها در استان و برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی حضور داشتند.


b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-02-06_23-28-05.jpg کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید