استاندار لرستان بر عدم جانب داری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاداری لرستان، فرهاد زیویار سی ام دی ماه در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان عنوان کرد: فصل الخطاب برگزاری انتخابات ، قانون است .

وی تصریح کرد: رویکرد ما در برگزاری انتخابات چهار مقوله ی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت می باشند و تمامی مدیران اجرایی و دست اندرکاران انتخابات باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود را برای تشریح و تبیین در خطبه های نمازجمعه ارائه دهند.

زیویار اظهار کرد: این عملکرد با تشکیل جلساتی با اعضای شورای اطلاع رسانی تدوین و برای تبیین به ویژه در دهه فجر و هفته های آتی آماده شوند.

وی ابراز کرد: مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی انجام شوند که در اسرع وقت امکانات خود را برای استفاده در تبلیغات انتخابات اعلام کنند.

استاندار به تشکیل شبکه های محلی صداوسیما جهت استفاده ی نامزدهای انتخاباتی در ایام تبلیغات اشاره کرد و گفت: این شبکه های محلی به تعداد حوزه های انتخاباتی استان که ۷ حوزه می باشند آماده ی بهره برداری هستند که به زودی افتتاح خواهند شد.

زیویار عنوان کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه استان می توانند در جلسات کمیته صیانت در اطلاع رسانی حاضر و نسبت به حل و فصل مسائل این حوزه حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین به حضور مدیران دستگاه های اجرایی در ایام دهه فجر در سطح مدارس استان طبق برنامه ی زمانبندی اداره کل آموزش و پرورش به منظور تبیین دستاوردهای دولت و نظام اشاره کرد و گفت: لیست مدیران دستگاه ها می بایست با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گیرند.

زیویار عنوان کرد: تبیین عملکردهاا در برخی موارد در راستای دستاوردهایی است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شدند و در برخی دیگر در راستای دستاوردهای دولت و میزان رشد شاخص ها می باشند.

درخواست خبرگزاری ها برای پشتیبانی و حمایت، استفاده از پیام رسان های داخلی برای ایجاد فضاهای تبلیغات و تبیینی انتخابات، اجرای رویدادهای رسانه ای برای یک ماه آینده با رویکرد انتخابات و دهه فجر و پیشنهاداتی برای افزایش مشارکت در انتخابات و تبیین عملکرد دیگر موارد مطرح شده در این شورا بودند.

در این جلسه همچنین از پوستر رسانه ای انتخابات با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی رونمایی شد.

در شورای اطلاع رسانی استان لرستان معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی، توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران کل سیاسی تقسیمات کشوری و انتخابات،روابط عمومی و امور بین الملل، امور اجتماعی و امور بانوان استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر جلسه و سایر مدیران و اعضای عضو شورا حضور داشتند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-31_21-42-16.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید