معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: پل معلق بام شهر دورود زمینه ساز توسعه ی صنعت گردشگری در این شهرستان است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی بیست و هشتم دی ماه در مراسم کلنگ زنی ساخت پروژه ی پل معلق بام شهر دورود، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری موجود در دورود، ساخت این پل معلق در رونق صنعت گردشگری دورود بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: مجتمع گردشگری مکمل این پل نیز ساخته خواهد شد.

معاون استاندار تصریح کرد: پل معلق بام شهر دورود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و شرکت امکان شهر دورود ساخته می شود.

ابراهیمی شرکت سازنده ی این پروژه را یکی از شرکت های باسابقه در ساخت پروژه های گردشگری به ویژه پل های معلق برشمرد و گفت: این شرکت تا کنون پروژه های مشابه از جمله بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشکین شهر را به اتمام رسانده است.

وی اظهار کرد: طی پیگیری‌های انجام گرفته توافقات لازم برای واگذاری پروژه پل معلق دورود به این سرمایه گذار انجام شد که طبق آن این پل ظرف یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

پل معلق دورود در منطقه بام این شهر به طول ۲۰۰ متر و ارتفاع ۹۰ متر ساخته خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-31_21-37-31.jpgمراسم کلنگ زنی این پروژه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان، فرماندار و نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل صمت، منابع طبیعی و میراث فرهنگی استان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید