معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در یک بازه زمانی ۶ماهه تمام شهرهای استان تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند چهارشنبه در جلسه بررسی زیرساخت‌های مخابراتی استان که با حضور ایرج روحی، مشاوره وزیر ارتباطات روستایی کشور برگزار شد،  اظهار کرد: فیبر نوری یکی از زیرساخت‌های اساسی در توسعه شهر هوشمند به حساب می‌آید.

وی در ادامه به نقش مهم پایداری اینترنت در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: امروز تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری های استان و وزارت ارتباطات منعقد شد که براساس آن در یک بازه زمانی۶ ماهه تمامی شهرهای استان تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار می‌گیرند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: لرستان در حوزه ارتباطات روستایی تقریباً نیم درصد از نرم کشوری پایین‌تر است که تا پایان سال با اقداماتی که قرار است در این حوزه  صورت پذیرد ضریب نفوذ به ۹۷ می‌رسد که بالاتر از نرم کشوری است.

 وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۳ تمامی ارتباطات روستایی در سطح استان برقرار می‌شود.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2024-01-31_21-28-26.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید