در جلسه ی بررسی بسته های پیشنهادی استاندار به وزیر کار در جهت توسعه و اشتغال استان مقرر شد از طرف مجموعه وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی اقدامات ویژه ای در حوزه های مختلف در لرستان انجام پذیرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان،در این جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار ، معاون اشتغال وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی، واحدهای اقتصادی زیر مجموعه وزارت کار برگزار شد، معاون اشتغال وزیر کار اظهار داشت:  

این اقدامات به دستور ریاست محترم جمهور و به منظور اشتغال زایی در ۶ استان زاگرس نشین در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

وی با تقدیر از استاندار لرستان و دغدغه‌مندی ایشان و معاونت اقتصادی بابت پیگیری موانع و مشکلات توسعه استان گفت: جلسه اول به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور ۶ استاندار زاگرس نشین به همراه معاونین و برخی مدیران اجرایی استان‌ها و تعدادی از دستگاه‌هایی که در استان‌های مذکور می‌توانند اقدامات موثری را انجام دهند برگزار شد که یکی از آن دستگاه‌ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بود.
▪️همه معونه وزارت کار امروز در سطوح عالی در لرستان حضور داشتند
محمود کریمی افزود: پیرو جلسات متعددی که در این مدت استاندار لرستان با وزیر و همچنین معاونین آنها با بنده داشته اند و طبق دستوری که دکتر مرتضوی بابت پیگیری مجموعه اقداماتی که وزارت کار می‌تواند در استان لرستان انجام دهد در این مدت کارهای کارشناسی خوبی انجام گرفته است.

معاون اشتغال وزارت کار گفت: امروز به نمایندگی از طرف وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هیاتی متشکل از همه مجموعه‌های تابعه به استان لرستان آمدند و بنوعی همه معونه وزارت کار امروز در سطوح عالی در لرستان حضور داشتند.
▪️تلاش مجموعه وزارت کار ،تعاون و رفاه اجتماعی در لرستان فراتر از امور جاری
 وی افزود: در این زمینه بررسی شد که هر کدام از این‌ها چه پروژه‌ها و اقداماتی را مازاد بر کارهای جاری‌شان می‌توانند در لرستان انجام دهند.

 کریمی خاطرنشان کرد: جلسه امروز مصوبات خوبی داشت که این مصوبات تا قبل از سفر دکتر مرتضوی باز هم چکش کاری شده تا  اقدام ویژه‌ای از طرف مجموعه وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی در حوزه سرمایه‌گذاری، آسیب‌های اجتماعی،ایجاد اشتغال و امورات فرهنگی و ورزشی در لرستان انجام شود تا کام مردم شیرین شود.

 معاون اشتغال وزیر کار در خصوص اقدامات هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و صندوق‌های تابعه وزارت کار در لرستان گفت:مجموعه‌های  سرمایه‌گذاری محدودیت‌های مالی دارند حساب سود و زیان و تراز مالی را در محاسبات خود قرار می‌دهند اما در عین حال جلسه امروز برای کارهای جاری نبوده و طبق دستور وزیر چیزی فراتر از آن است.

 وی با اشاره به اینکه مسئولین استان حق دارند تا از حق مردم دفاع کنند و وزارت کار هم با دید بازتر آنها را پیگیری می‌کند، گفت: در استان لرستان پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته  و جا دارد که خیلی بیشتر از گذشته به این استان مستعد توجه شود.
▪️استقبال از بسته پیشنهادی استاندار لرستان به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی
معاون اشتغال وزیر کار با استقبال از بسته پیشنهادی استان، گفت: قول می‌دهیم با توجه به اینکه دکتر مرتضوی واقعاً پیگیر هستند تا اتفاقات ویژه‌ای در لرستان واستانهای کمتر توسعه یافته بیفتد حتماً مصوبات امروز اثر قابل توجهی در پیشرفت و توسعه استان خواهد داشت.
b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-15_00-28-38.jpg
 محمود کریمی گفت: البته این مسائل محتاج گذشت زمان است و این موضوع گامی رو به جلو است که در کنار سایر اقدامات خوبی که در دولت سیزدهم در کشور در حال انجام است یک اتفاق ویژه‌ای در استان لرستان رقم بخورد.

وی در پایان گفت:اگر طبق همین مدل، مشکلات استان در سایر وزارتخانه‌ها هم پیگیری شود در پایان همین دولت وضعیت استان تفاوت قابل توجهی با پایان دولت قبل خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید