معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  لرستان بر لزوم ایجاد مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در سی‌ و‌ چهارمین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن که به ریاست روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی به منظور بررسی عملکرد و مشکلات پیش‌روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت توپوگرافی و کشاورزی اراضی منطقه تامین زمین یکی از مهمترین مشکلات طرح نهضت ملی استان است که در این جلسه به صورت شهر به شهر مورد بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: با استفاده از اراضی مستعد سایر دستگاه‌ها طی هفته جاری از طریق برگزاری جلسات اراضی مورد نیاز تامین و در اختیار اجرای طرح قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن،خاطر نشان کرد: با تاکید رئیس جمهور بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات خودمالکی به متقاضیان استفاده از طرح امتناء می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی به ایجاد مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری توسط شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: بسته‌ها تشویقی با قید فوریت در جلسات و مراجع قانونی مصوب می‌شود تا مالکین بتوانند به راحتی املاک خود در محدوده‌های بافت فرسوده را نوسازی کنند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-12-15_00-17-26.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید