در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور کشور و استاندار لرستان بر تدوین راهکارهایی برای بازسازی و توسعه ی ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان کوهدشت تأکید شد.

➖به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در این دیدار که صبح روز شنبه چهارم آذرماه در دفتر استاندار لرستان انجام شد، فرهاد زیویار گفت:  برنامه ی مولدسازی مجموعه ی داوودرشیدکوهدشت تحت مالکیت دانشگاه پیام نور برای بازسازی و توسعه ی ساختمان دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار گیرد.

➖وی ادامه داد: با توجه به دور دست بودن مجموعه ی داوود رشید و عدم استقبال دانشجویان نسبت به این مجتمع، می توان از اعتبار فروش و یا تهاتر آن برای توسعه ی ساختمان اصلی دانشگاه پیام نور کوهدشت استفاده کرد.

➖استاندار تأکید کرد: در این راستا پیگیری های لازم توسط فرماندار کوهدشت و رئیس دانشگاه پیام نور استان انجام شود.

➖زیویار همچنین به مشکلات ساختمان دانشگاه پیام نور در مجموعه ی دهکده ی المپیک خرم آباد اشاره کرد و گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار با هماهنگی مدیران کل ورزش و جوانان، مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد و دارایی و همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان پیگیری های لازم را برای تهاتر اداره ورزش و این دانشگاه انجام دهند.

➖وی به ضرورت طرح آمایش رشته ها و اهمیت مقوله ی پژوهش در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای طرح آمایش رشته ها می توان به فراخور نیازهای استان رشته های تحصیلی را در مقاطع مختلف ساماندهی کرد.

➖استاندار افزود: پژوهش های کاربردی که تبدیل به فناوری شوند یکی از نیازهای اساسی کشور می باشد که دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور باید روی آن تأکید ویژه داشته باشند.

➖زیویار تصریح کرد: در طرح نظام مسائل دانشگاه ها از جمله پیام نور باید مشکلات کشور از جمله فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها و همچنین تغییرات ساختاری جمعیت که با آن مواجه هستیم در نظر گرفته شوند.

➖در این دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه پیام نور کشور، فرمانداران کوهدشت و چگنی و روسای دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی استان نیز حضور داشتند.
b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-26_23-21-23.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید