استاندار لرستان گفت:b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-19_19-42-42.jpgنهضتی که مردم فلسطین شروع کرده‌اند، در امتداد نهضت امام حسین (ع) است و مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین ماندنی است.

  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز شنبه در اجتماع حمایت از مردم فلسطین در خرم‌آباد، گفت: مردم لرستان همچون گذشته که مدافع نهضت مقاومت بوده‌اند، امروز نیز از نهضت مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می‌کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نهضتی که مردم فلسطین شروع کرده‌اند، در امتداد نهضت امام حسین (ع) است، افزود: همان‌گونه که حضرت زینب (س) فرمودند چیزی جز زیبایی در کربلا ندیدند، امروز مقاومت و روحیه شهادت‌طلبی مردم غزه عین زیبایی است.

زیویار بیان کرد: امام حسین(ع) در عین زیبایی جان خود را فدای عدالت و شئونات انسانی کرد و امروز نیز ملت فلسطین در ادامه راه نهضت عاشورا، جان خود را برای شان کشورشان فدا می‌کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در مقابل مردم مظلوم فلسطین، مشتی درنده‌خوی ظالم قرار دارند، افزود: آنها با محاسبات دنیوی، مردم فلسطین را قتل عام می‌کنند اما بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و پایانشان نابودی است و مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین با افتخار ماندنی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید