استاندار لرستان گفت: بیش از ۱۲۵ روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در حال انجام است که از این طرح‌های ۵۸ روستا در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در جلسه‌ تعیین تکلیف پروژه‌های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام با تاکید بر اینکه جهاد آبرسانی باید در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف متفاوت باشد، افزود: این طرح با جدیت، سرعت و کیفیت در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۳۶۰ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی اعتبار هزینه شده است، افزود: جهاد آبرسانی در حال حاضر با پیشرفت ۶۱ درصدی در استان در حال ادامه است که نسبت به میانگین کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.

استاندار لرستان گفت: در بیش از ۱۲۵ روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در حال انجام است که از این تعداد ۵۸ روستا با تلاش و تعامل بین بسیج سازندگی و شرکت آبفا، در آستانه بهره‌برداری هستند.

زیویار  گفت: رویکرد محوری دولت محرومیت‌زدایی است  و در این زمینه قدم‌هایی مناسبی برداشته شده است.

این جلسه با حضور زیویار استاندار لرستان، خان‌احمدی نماینده وزیر در امر جهاد آبرسانی، سرهنگ جهانبخش مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان اکبریان مدیرکل آبفای استان  کرم زاده مدیر کل دفتر فنی ،برگزار شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-18_21-29-57.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید