استاندار لرستان در نشست‌های جداگانه با مسئولان ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته‌ها و مطالبات مهم استان را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار عصر دوشنبه  در دیدارهای جداگانه‌ای با ممبینی، جانشين رئيس سازمان برنامه بودجه، جغتایی، رئيس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور، توتونچی ملکی، رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور  دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار لرستان در این دیدارها پیگیری‌هایی درباره تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به لرستان، تخصیص اعتبارات راه‌آهن در سال ۱۴۰۲ و لایحه ۱۴۰۳، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک به منظور ثبت جهانی این اثر تاریخی و صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره، تامین اعتبار ساختمان استانداری و افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۳ لرستان انجام داد.

جانشین سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قول مساعد برای حل مشکل ساخت ساختمان سپاه استان و آزادسازی هرچه سریع‌تر حریم قلعه فلک‌الافلاک به منظور ثبت جهانی گفت: به منظور تامین اعتبار ۱.۲ میلیارد دلار و تخصیص اعتبار پروژه راه‌آهن از طریق تهاتر نفت و صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره و بررسی تامین اعتبار ساختمان استانداری لرستان طی نشستی با دیوان محاسبات کشور همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین در حوزه امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه به منظور هزینه‌های جاری استان و کسری‌های استان در سال ۱۴۰۲ به ویژه در حوزه کشاورزی قول مساعد داده شد که تا پایان سال موانع موجود برطرف شود و در حوزه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تخصیص‌های ۱۴۰۲ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بگ سهم مناسبی به استان اختصاص   داده شود.

در این دیدارها، معاون امور عمرانی استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان فرهاد زیویار را همراهی کردند.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-16_01-23-15.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید